FANDOM

Rebecca – piąty odcinek drugiego sezonu serialu Better Call Saul i zarazem piętnasty całej serii.

Fabuła Edytuj

Chuck i Rebecca McGill zapraszają Jimmy’ego na kolację. Ten ostatni wraz z Rebeccą zaczynają opowiadać sobie żarty i świetnie się bawić, przez co Chuck wydaje się robić posępny.

Erin Brill zwraca uwagi Jimmy’emu i jednocześnie chce zaciągnąć go do pracy z nią, jednak ten stara się odmawiać.

Jimmy chce, by Kim Wexler pozwała HHM, jednak ta stanowcza się sprzeciwia i sama chce się stąd wydostać. Postanawia zorganizować wysoko przychodową sprawę dla jej firmy i wreszcie udaje się jej. Jeno Howard nadal nie podjął decyzji co do pracy Kim. Chuck rozmawia z kobietą i opowiada o należącego doń i Jimmy’ego ojcu. Pociesza ją, że porozmawia z Hamlinem.

Mike rozmawia ze Stacey Ehrmantraut o ich nowym mieszkaniu, do którego przenieśli się ze środków ostrożności. Starszy mężczyzna trafia także do restauracji, gdzie spotyka go Hector Salamanca, który prosi, by z lekka zmienił wersję wydarzeń dla zmniejszenia wymiaru kary Tuco.

Obsada Edytuj

Główna Edytuj

Drugoplanowa Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jimmy nuci „Gonna Fly Now” (motyw muzyczny filmu Rocky), kiedy odjeżdża z Erin Brill po ujrzeniu spuchniętej twarzy Mike’a. To drugi raz, kiedy Jimmy tworzy nawiązanie do Rocky’ego po zobaczeniu czyjejś zmasakrowanej w pobiciu twarzy, bo pierwszy raz należy do Jesse’ego Pinkmana w odcinku „One Minute”.

Better Call Saul/Sezon drugi
SwitchCobblerAmarilloGloves OffRebeccaBali Ha'i

Więcej z Fandomu

Losowa wiki