FANDOM

No Más – pierwszy odcinek trzeciego sezonu Breaking Bad i tym samym dwudziesty pierwszy całego serialu.

Opis odcinka Edytuj

Odcinek rozpoczyna się wiadomościami o kolizji samolotów Wayfarer 515 i Boeing 737. Zginęło w niej 167 ludzi. Okazało się, że katastrofa była spowodowana błędem Donalda Margolisa.

Walter próbuje spalić na grillu swój cały zarobek, lecz po chwili żałuje tej decyzji i wrzuca grilla do basenu, gasząc płomienie.

Skyler White udała się do prawniczki zajmującej się rozwodami, w sprawie jej decyzji o wzięciu z Walterem rozwodu. Spytana o stan finansów jej rodziny, Skyler zaczyna się gubić w słowach, a prawniczka oznajmiła, że „byłaby zdziwiona, gdyby się dowiedziała, co małżonkowie przed sobą ukrywają”.

Hank Schrader przyjechał do Waltera, by pomóc mu w przeprowadzce. Hank podnosi torbę pełną pieniędzy, które Walt zarobił na narkotykach i pyta się co tam ma, „pustaki?”. Walter odpowiada: „pół miliona w gotówce”, rozśmieszając Hanka, który myślał, że to żart.

Jesse Pinkman nadal przebywa na odwyku i słucha, jak lider jego grupy daje im wykład na temat samoakceptacji.

Walter dzwoni do swojej rodziny, by sprawdzić, jak tam się czują. Walter Jr. odbiera telefon, by porozmawiać z ojcem. Narzeka na to, że nie wie, co się dzieje w rodzinie oraz namawia ojca, by zawiózł go do szkoły.

Tymczasem Walter otrzymuje wiadomość tekstową z jednym wyrazem „POLLOS”.

Na szkolnym apelu, Walter i inni nauczyciele rozmawiali z uczniami o kolizji samolotów, która wstrząsnęła Albuquerque. Walt w swojej przemowie próbował zwrócić uwagę uczniów na dobre strony tego wypadku.

W Meksyku, „Kuzyni” ukradli ubrania z pewnej farmy i zmienili na nie swoje garnitury, zostawiając tylko swoje buty i broń.

Gdy Walter odwozi swojego syna do domu, ten pyta się, dlaczego ten nie wejdzie po prostu do domu, lecz ojciec odmawia, przez co syn zaczyna mieć pretensje do matki, czemu ona tak traktuje swojego męża.

Jesse, podczas sesji na odwyku, pyta się lidera grupy, czy ten kiedyś kogoś skrzywdził. Ten odpowiedział, że przypadkowo zabił swoją córkę, gdy był pod wpływem narkotyków i alkoholu.

Skyler odwiedza Waltera w jego nowym mieszkaniu, by przedyskutować rozwód. Oskarża ona go o bycie dilerem marihuany, lecz ten odpowiada jej, że nim nie jest. Wyjawia jej, że tak naprawdę jest producentem metamfetaminy. Skyler obiecuje nie powiedzieć nic nikomu, dopóki Walter zgodzi się na rozwód.

Walter odbiera Jesse'go z odwyku. Już w domu, młody chłopak obwinia się o kolizję samolotów, bo według niego, to jego wina, że Jane Margolis zmarła, a jej ojciec pogrążony w smutku podał złe informacje pilotowi samolotu. Walter próbuje zdjąć winę z Jesse'go, obwiniając rząd, lecz chłopak już zaakceptował to kim jest.

Później, Walter odwiedza Los Pollos Hermanos, gdzie ponownie spotyka Gustavo Fringa. Walt chciał się wycofać z produkcji narkotyków, lecz właściciel restauracji proponuje mu trzy miliony dolarów za trzy miesiące pracy, zostawiając nauczyciela chemii, by ten podjął decyzję.

Na granicy Meksyku z Teksasem, „Kuzyni” jadą ciężarówką, która przemyca nielegalnych imigrantów do Stanów Zjednoczonych. W środku, meksykański chłopiec chwali się, że pracował dla pewnych ważnych gangsterów, lecz zamilkł, gdy zauważył końcówki butów „Kuzynów”. Po chwili ciężarówka się zatrzymała, gdyż kierowca usłyszał dźwięk wystrzału z pistoletu. Zanim zdążył zareagować, został zamordowany przez napastników, którzy wysadzili jego pojazd.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • To drugi odcinek otwierający sezon, który został wyreżyserowany przez Bryana Cranstona. Pierwszym był Seven Thirty-Seven.
  • Gdy Barry na apelu mówi o zwyczaju w college'u, że gdy znajdzie się ciało swojego współlokatora, to dostanie się najwyższą ocenę, nawiązuje wtedy do filmu Trup w akademiku.
  • Taylor Cranston, która grała w tym odcinku „smutną dziewczynkę” jest córką Bryana Cranstona.
  • Robin Dearden, która w tym odcinku grała „smutną kobietę” jest żoną Bryana Cranstona.
  • No Más to po hiszpańsku nigdy więcej, co może nawiązywać do decyzji Waltera o opuszczeniu produkcji metamfetaminy.
  • Gdy kręcono scenę, w której Walter spalał swoje pieniądze, Bryan Cranston naprawdę zajął się ogniem.
  • Końcowa scena, w której „Kuzyni” niszczą ciężarówkę, została nagrana z daleka, za pomocą daleko-wyostrzającego obiektywu, co dawało efekt, jakby sprawcy wybuchu byli tuż przed płomieniem, a tak naprawdę byli od niego oddaleni na bezpieczną odległość. Co więcej, scena ta została nagrana w jednym ujęciu.
BBIcon.png Sezon 3
No MásCaballo Sin NombreI.F.T.Green LightMásSunset
One MinuteI See YouKafkaesqueFlyAbiquiúHalf MeasuresFull Measure

Więcej z Fandomu

Losowa wiki