FANDOM

Michael "Mike" Ehrmantraut – były oficer policji w Filadelfii, zajmował się różnymi rzeczami. Jest jednym z bohaterów Breaking Bad i Better Call Saul.

Historia

Mike pracował jako funkcjonariusz policji w Filadelfii, tamtejsze działania policji były bardzo skorumpowane, na wiele przestępstw przymykały oko i do wielu się przykładały dla zysków osobistych, nawet Mike. ''Wszyscy płynęliśmy z prądem'' -powiedział Mike do swojej synowej Stacey, jego syn Matt również pracował jako policjant, ale był świeży i nie był od razu skorumpowany. Pewnego dnia Hoffman i jego kolega zagadali do Matt'a i zaproponowali mu zarobek za pomoc w przestępstwie, syn Mike'a nie zdążył im odpowiedzieć od razu, nad ranem zadzwonił do ojca i wytłumaczył zaistniałą sytuację, Mike wiedział co czeka jego syna jeśli odmówi, ale też nie chciał, żeby jego syn również był brudny od tego co się tam działo, kazał mu się zgodzić, ale Hoffman i jego kolega i tak zabili syna Mike'a. Parę dni później była jakaś impreza policyjna na której zjawił się Mike, spotkał tam zabójców syna po czym po ich wyjściu zabił ich z zimną krwią, a następnego dnia wyjechał do Albuquerque.

Załatwił sobie spokojną pracę jako parkingowy przy sądzie. Jego najważniejszym celem stało się zabezpieczenie synowej a przede wszystkim wnuczki w przyszłości finansowo i nie tylko.

Mike któregoś dnia, aby zarobić więcej zabrał się do ''czarnej'' roboty, przez głupie poczynania pierwszego zleceniodawcy o mało nie dał się złapać policji, później zaczął współpracować z Nacho Varg'iem i tak za wpakowanie Tuco Salamanca/ki na parę lat zaczął zarabiać od 25.000$ wzwyż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki