FANDOM

Jesse Bruce Pinkman to deuteragonista z Breaking Bad. Jest byłym partnerem Waltera White'a w przemyśle narkotykowym metamfetaminy. W liceum, Jesse przez niedługi okres czasu brał metamfetaminę, był jej producentem oraz sprzedawcą. Był także nieuważnym uczniem na lekcjach klasy chemicznej Walta. W połowie jego 20-lat, Jesse stał się partnerem biznesowym Waltera w handlu metamfetaminą. Zanim nawiązał współpracę z Waltem, działając pod pseudonimem "Cap'n Cook", dodał trochę Chili w proszku do tego produktu, aby jego metamfetamina wyróżniała się na rynku.

CiekawostkiEdytuj

  • Jesse posiadał kilka samochodów i motocykli, w tym:
    • 1982 Chevrolet Monte Carlo
    • Kawasaki GPX 750 R
    • Kawasaki ZG 1000 Concours
    • 1986 Toyota Tercel
  • miał dużo młodszego brata Jake'a
  • nie wiemy na pewno, co doprowadziło go do brania metamfetaminy ale powodem byly, w dużej mierze, jego relacje z rodzicami.
  • Jesse nie ukończył liceum
  • był uzdolniony plastycznie, miał wielki talent do rysowania i cieslarki
  • zaczynał od palenia i sprzedawania marihuany
  • po uwolnieniu od Todda i jego wujkow, najprawdopodobniej, w krótkim czasie, został złapany przez DEA, oskarżony o handel i produkcje metamfetaminy, wspoludzial w zabójstwie dwóch agentów, wspoludzial w zabójstwie Gusa Fringa, współudział w zabójstwie Drew'a Sharpa, i zabójstwo Gale'a Botticer'a. Druga najprawdopodobniejsza opcja, to w krótkim czasie, powrot do cpania i śmierć z przedawkowania lub samobójstwo.