FANDOM

Box Cutter – pierwszy odcinek czwartego sezonu Breaking Bad i tym samym trzydziesty czwarty odcinek całego serialu.

Opis odcinka Edytuj

Odcinek zaczyna się śmiercią Gale'a Boettichera z rąk Jesse'go Pinkmana, który po chwili ucieka z miejsca zbrodni. Zaniepokojeni hukiem wystrzału sąsiedzi Gale'a weszli do jego mieszkania, gdzie znaleźli jego ciało. Jeden z nich zawiadomił policję, gdy do mieszkania wtargnął pomocnik Gustavo Fringa, Victor. Po chwili i ten wybiegł z mieszkania, po czym skierował się na parking, gdzie zauważył zdenerwowanego Pinkmana, siedzącego w jednym z samochodów. Rozkazał mu pojechać do pralni.

Na miejscu był przez Mike'a przetrzymywany Walter. Jesse został usadowiony obok Walta, który po chwili dowiedział się, że Pinkmanowi udało się zabić Gale'a.

Następnego ranka, do Skyler przychodzi Marie Schrader. Przywiozła ona ze sobą kilka niezapłaconych rachunków, a widząc samochód Waltera na podjeździe wywnioskowała, że para się pogodziła i jest znowu razem. Gdy tylko Marie odjeżdża, Skyler parkuje samochód Walta trochę dalej od domu, by Walter Jr. nie podjął żadnych pochopnych wniosków.

W laboratorium pod pralnią, Walter próbuje wytłumaczyć Mike'owi, że ten musi pozwolić Jesse'mu i jemu zacząć gotować, bo według planu Gusa powinni zacząć w ciągu 10 minut, by nie stracić partii. Na te słowa, Victor zaczął sam gotować, pokazując, iż Heisenberg jest zbędny do zaopatrywania jego pracodawcy.

W tym samym czasie, Skyler dzwoni do Saula Goodmana i pyta się o Waltera. Prawnik ją uspokaja, po czym się rozłącza oraz mówi do swojego ochroniarza, że być może będą musieli uciec z miasta.

Po chwili Skyler przyjeżdża do drugiego mieszkania Waltera razem z Holly. Nie mogąc otworzyć drzwi, przekonuje ślusarza, by je otworzył, udając atak paniki. Po wejściu do środka, Skyler nie znajduje żadnych wskazówek na temat tego, gdzie przebywa Walt.

Przybywając do domu, Marie próbuje pocieszyć Hanka, chwaląc jego postęp w terapii. Niezadowolony z faktu, iż ma nie w pełni sprawne nogi, Hank czuje się upokorzony, prosząc żonę o pomoc skorzystaniu z toalety.

W laboratorium, Walter zaczyna błagać w myślach, by Victorowi nie udało się dokończyć partii materiału. Jesse, pomimo prób pocieszenia go przez Walta, pozostaje w stanie przypominającym osłupienie katatoniczne. Na miejsce przybywa Gus, który bez słowa zakłada kombinezon. Heisenberg zaczyna tłumaczyć swojemu pracodawcy, czemu pozbył się Gale'a. Zaczyna przekonywać go, żeby zostawił jego i Jesse'go jako swoich kucharzy, a nie Victora. W tym samym czasie, Gus wziął do ręki nóż do kartonu i podciął Victorowi szyję, po czym bez ukazania żadnych emocji na twarzy popatrzył się na Jesse'go. Zostawiając ciało strażnika laboratorium, by Jesse i Walter pozbyli się go za pomocą kwasu fluorowodorowego.

Po powrocie do domu, Walter spotyka Skyler, która pokazuje mu, gdzie zaparkowała jego samochód, a po rozmowie, Walt odjeżdża.

Do mieszkania Gale'a przybyła policja, która zaczęła badać tą sprawę, a jednym z dowodów znalezionych na miejscu są jego laboratoryjne notatki.

Obsada Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Adres strony, na której Hank licytuje minerał to C:\Users\Mad Props\Desktop\Mineral Emporium screen\ebay hero.html, co oznacza adres pliku z komputera. Adres pokazany na stronie, czyli mineralemporium.com przekierowuje do www.breakingbad-tv.com, a ta strona przekierowuje do www.sonypictures.com/tv/breakingbad/.
  • Nóż do kartonu, którego użył Gus to prawdopodobnie ten sam, którego użył Gale do rozpakowania laboratorium.
BBIcon.png Sezon 4
Box CutterThirty-Eight SnubOpen HouseBullet PointsShotgunCornered
Problem DogHermanosBugSaludCrawl SpaceEnd TimesFace Off

Więcej z Fandomu

Losowa wiki